Моє портфоліо

В 1993 році закінчила Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди,  фізико-математичний факультет, за спеціальністю математика та фізика

В Мурафській ЗОШ І-ІІІ ст. працюю з 2014 року.

Стаж  - 25 років



Моє педагогічне кредо:
“ Єдність слова і діла. Любов і повага до дітей як до творчих особистостей. ”


« Підвищення ефективності і якості уроку математики»

Основною умовою цього процесу є професійна діяльність і вміння  вчителя.
 Головне завдання вчителя вбачаю в здійсненні відмінної підготовки, використанні сучасних методів, забезпеченні високої якості кожного проведеного уроку.
Одним з методів підвищення ефективності уроку математики є використання різних форм організації навчального процесу.

Ігрова діяльність

Гра – це творчість, гра – це праця. У процесі гри у дітей формується звичка зосереджуватися, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань. Захопившись, учні не помічають, що вчаться : пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в незвичних ситуаціях, фантазують. Ігри допомагають виховувати в учнів дисциплінованість, доброзичливість, почуття відповідальності та інші хороші якості. Ігровий характер при проведенні уроків по математиці повинен мати міру, інакше діти будуть бачити в усьому тільки гру.
Самостійна робота
1.Вміння працювати з підручником
Форми організації цієї роботи наступні:
}самостійне читання параграфа,
}виділення основних моментів,
}виділення головної думки в тексті
2. Розв'язування задач і вправ із диференційованими завданнями
Проблемне навчання
Проблемні ситуації учням створюю на початку вивчення тем.

 Задачі намагаюсь добирати так, щоб учень міг творити, щоб він сам мав можливості досягти вершин інтелектуальної творчості.

Одним з основних шляхів підвищення ефективності уроків є використання наочності для створення проблемних ситуацій. Щоб учні правильно зрозуміли і засвоїли нове математичне поняття. Його треба, по можливості, проілюструвати.
Усні вправи є однією з ефективних форм організації колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках математики.
За їх допомогою вчитель встановлює на уроці оперативний зв'язок, який дозволяє своєчасно контролювати процес оволодіння учнями знаннями і вміннями.

ІКТ на уроках математики
Використання комп'ютерних технологій на уроках математики, забезпечує формування стійкого інтересу учнів до предмета, сприяє формуванню зв'язку з дійсністю, вміння і бажання працювати самостійно.
 


 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар